2e. helft. van m'n reisverslag - Reisverslag uit Harrow Weald, Verenigd Koninkrijk van Lisa Haaster - WaarBenJij.nu 2e. helft. van m'n reisverslag - Reisverslag uit Harrow Weald, Verenigd Koninkrijk van Lisa Haaster - WaarBenJij.nu

2e. helft. van m'n reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Lisa

13 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Harrow Weald

prima vol te houden! De meeste massage en beauty therapists zitten hier 3/4/5 weken dus heb geen idee hoe het gaat lopen wat ik wel weet ik dat ik de eerste 2 weken non stop elke dag school heb en dan heb ik eindelijk een weekend vrij! Kijk er nu al naar uit maar het duurt nog zo lang haha
Gister heb ik 2 toetsen gehad een Engels test en een test over producten en heb ze alle 2 gehaald!
Vanaf vandaag zijn we eigelijk non stop aan het masseren en zaterdag en zondag hebben we examen dat bepaald of je deze week heb gehaald al haal je ze alle 2 ga je door naar week 2 zo niet moet je heel de 1ste week over doen
Dus spannend! Maar komt vast goed

Op dit moment heb ik pauze op school en ga zo weer beginnen met verkooptechniek en massage!
Ik ga even proberen om wat foto's te plaatsen van m'n inimini kamer enzo

Spreek jullie snel!

Dikke kus en veel liefs

  • 13 Maart 2014 - 16:23

    Cindy Hulsebosch:

    Heeeee lisa
    Hoe gaaf dit.
    Ik weet precies waar jij zit.
    Ik heb daar ook gesolliciteerd lang geleden
    En dat accent ik kan t zo weer horen.
    Ga jij op n schip werken?hoe vet.
    Ik hoop dat t allemaal lukt in engeland en dat je snel hoort welk schip je komt.
    Good luck dear.

  • 14 Maart 2014 - 11:19

    Lo En Coby De Haas:

    Hallo muts...

    Als ik je zo lees heb je het best naar je zin.....maar da's ook logisch want je wilt het echt graag.
    Die jankende mutsen hebben er dus niet echt over nagedacht....was weer een of andere opwelling.
    Leuk dat houtlucht aan je Pa doet denken...stom he dat je dat ruikt.....nou ja beter dan strond.
    Ha ha ha.
    Hier in dat K.t dorp is niks te beleven ...wanneer wel zou je zeggen. (de visboer is een hot item op vrijdag!!!)
    De super mooie dagen zijn weer voorbij voorlopig geloof ik....jammer.
    En als je iemand zoekt die een dag moet komen liggen op zo'n massagetafel.....0252516216....ik hoor het graag.
    Spannend maar ook lekker dat je elke week te horen krijgt of je het goed gedaan hebt...dus verder mag en de week niet over hoeft te doen.
    Begrijp ik goed dat je het eigenlijk net zo lang mag proberen tot je het haalt ( en dan bedoel ik natuurlijk binnen de perken) dat is niet verkeerd...de een leert beter en sneller dan de ander .
    Heb je al enig idee wanneer je te horen krijgt op welk schip je komt ?
    Eigenlijk maakt het voor jou geen ene moer uit......overal waar je aan wal komt ben je waarschijnlijk nog niet geweest....en alle wereld steden hebben iets.
    Ik kom waarschijnlijk nooit in Noorwegen of Zweden omdat ik altijd voor de zon kies ...maar het moet er zo mooi zijn.
    Nou meissie ik vind het stoer wat je doet we wensen je heel erg veel plezier en kijken naar je volgende mailtje uit....SUCCES dikke kus Lo en Coby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Harrow Weald

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2014

verloren Lisa laat weer wat horen

25 April 2014

alle trossen los

12 April 2014

daar ben ik weer!

24 Maart 2014

hi there!

24 Maart 2014

Hello there!
Lisa

Lieve vriendjes vriendinnetjes en familie, Dit word mijn aller eerste reis een groot avontuur! ik ga werken voor steiner, een mega bedrijf wat voor alle grote cruisemaatschappijen de wellness verzorgd. eerste stop, Londen! een interne opleiding volgen en dan wanneer ik geslaagd ben voor alle examens CRUISEN! op deze blog houd ik iedereen op de hoogte van mijn avonturen en mooie plaatsen waar ik heen ga veel lees plezieeer! x

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 5280

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: