Hello there! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Lisa Haaster - WaarBenJij.nu Hello there! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Lisa Haaster - WaarBenJij.nu

Hello there!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

24 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Hello there!

Waaaaa wat vliegen de dagen hier zeg!
Het is nu vrijdag avond en ik heb het gevoel alsof ik hier pas net ben, heb al super veel geleerd en morgen m'n eerste examen en zondag m'n 2e,
Wat betekend geen weekend vrij maar hard leren en zaterdag en zondag naar school na de examens gaan we meteen door met wat nieuwe dingen wat het is? Echt geen idee ze laten je hier helemaal niks weten over wat er gaat komen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2014

verloren Lisa laat weer wat horen

25 April 2014

alle trossen los

12 April 2014

daar ben ik weer!

24 Maart 2014

hi there!

24 Maart 2014

Hello there!
Lisa

Lieve vriendjes vriendinnetjes en familie, Dit word mijn aller eerste reis een groot avontuur! ik ga werken voor steiner, een mega bedrijf wat voor alle grote cruisemaatschappijen de wellness verzorgd. eerste stop, Londen! een interne opleiding volgen en dan wanneer ik geslaagd ben voor alle examens CRUISEN! op deze blog houd ik iedereen op de hoogte van mijn avonturen en mooie plaatsen waar ik heen ga veel lees plezieeer! x

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 5266

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: