de eerste paar dagen! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Lisa Haaster - WaarBenJij.nu de eerste paar dagen! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Lisa Haaster - WaarBenJij.nu

de eerste paar dagen!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

12 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford


Lieve Kaaskoppen
Oh wat mis ik ons gekke taaltje nu al! Dat Britse accent kwam me na 3 kwartier al me neus uit! Haha
M'n eerste dag, pff wat vermoeiend! Ik was op Schiphol al verdwaald oh jeej hoe moest dat dan in Londen! Ik dacht dit word heeelemaal 10x niks haha maar niets is minder waar, vanuit het vliegveld trammetje gepakt treintje metro en ng een trein ja met die 2 bigg ass koffers ik was gesloopt! In de laatste trein zag ik een meisje met een mega hutkoffer en dacht die gaat vast ook mijn kant op dus praatje gemaakt en ja hoor! Me eerste mattie gevonden ze slaapt in de kamer naast mij en is massage therapist super leuke meid uit Portugal we hebben de eerste dag samen door gebracht want we kwam en geen andere nieuwe meisjes tegen
Savonds toen ik net naar bed wilde kwam m'n roomate binnen helemaal druk met een vriendin want ze waren bij de receptie haar sleutels kwijt geraakt blabla dus niet echt met der kunnen praten ik had nul energie meer dus ben lekker gaan tukken!
Dag 2 de eerste dag school
Wekkertje stond om half 6! Jaja.. Dat was even wennen alle nieuwe meiden moesten eerder komen en toen bleek er dus nog niemand te zijn op school stonden we dan voor een dichte deur ik denk een half uur lang in de kou wel de groep leren kennen er zijn 14 nieuwe en dat is vrij weinig elke maandag komen er nieuwe meiden en normaal zijn het er iets van 30 of 40 dus we hebben geluk! Zo is er meer tijd voor iedereen eerste dag was wel relaxed medische test gedaan bij de dokter, haha de dokter was in een soort van grote schuur helemaal in een modern jasje maar het rook er nog heel lekker naar oud hout rook lekker naar jou pap!! ❤️
Op school veel info gekregen en jawel meteen een berg huiswerk
Een lange dag van half 6 tot nouja 11uur voor ik sliep!
Dag 2 vloog voorbij moesten een presentatie geven aan de vrouw die besluit naar welk schip je gaat die ging super! Verder veel geleerd
Veel meiden zitten te klagen over dat ze zo moe zijn en dat het zo moeilijk is paar meiden zijn al in huilen uitgebarsten! Maar ik vind het allemaal wel prima hotel is prima eten ook en school is vermoeiend veel info elke dag en heel erg veel leren! Zoveel huiswerk als ik hier in 2 sagen heb gemaakt deed ik voorheen toen ik nog op school zat in een maand

  • 13 Maart 2014 - 23:50

    Annie:

    Haha lekkerding wat kan je toch lekker schrijven! Fijn dat je al een beetje je plekkie heb gevonden!:) Het wordt alleen maar leuker en leuker! Nu effies paar weken knallen maar daar krijg je dan ook een onvergetelijke ervaring voor terug!! Ik ben trots op je liefie xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2014

verloren Lisa laat weer wat horen

25 April 2014

alle trossen los

12 April 2014

daar ben ik weer!

24 Maart 2014

hi there!

24 Maart 2014

Hello there!
Lisa

Lieve vriendjes vriendinnetjes en familie, Dit word mijn aller eerste reis een groot avontuur! ik ga werken voor steiner, een mega bedrijf wat voor alle grote cruisemaatschappijen de wellness verzorgd. eerste stop, Londen! een interne opleiding volgen en dan wanneer ik geslaagd ben voor alle examens CRUISEN! op deze blog houd ik iedereen op de hoogte van mijn avonturen en mooie plaatsen waar ik heen ga veel lees plezieeer! x

Actief sinds 17 Aug. 2013
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 5262

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: